آرتین خان خان ایرانآرتین خان خان ایران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتین خان خان ایران

آرتین خان 23 ماهه/ نامزدی عمه عادله

1391/3/10 10:01
نویسنده : سما
2,812 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین خان یا به قول مامان سما مارتین خان خونه ما 23 ماهگیش رو پشت سر گذاشته و در آستانه دو ساله شدنه و بیشتر از همیشه بامزه تر و شیرین تر و دوست داشتنی تر شده ... البته ناگفته نماند که ... نمیذاره یک لحظه پای کامپیوتر بشینم درسته که اجازه ندارم لای کتاب یا مجله ای رو باز کنم درسته که وقتی برام نمیذاره تا به ورزش و درس هام برسم ... و اما ... درسته که تا نظم اسباب بازی هاش به هم میریزه مثل ابر بهاری گریه میکنه درسته که عاشق بیرون شده و حتی اگه یواشکی هم حرف بیرون رفتن توی خونه ما بیافته سریع میره تلویزیون رو خاموش میکنه و لباس هاشو میاره و کلاهش رو سرش میذاره و کفش هاشو میپوشه و جلوی در بی مقدمه میزنه زیر گریه تا ببریمش بیرون ... اما ... اما با همه این حاشیه ها عاشششقشم و تمام رفتارهاش رو با جون و دل میپذیرم و برای شاد نگه داشتنش هر کاری میکنم

 و اما این روزها:

این روزها آرتین جون حیوانات رو خیلی دوست داره حالا میخواد سگ بزرگ و سیاه و پشمالو باشه یا جوجه کوچولو!!


http://artin1389.persiangig.com/mah23heivan.jpg

 

این روزها آرتین عسل دوست داره داد بزنه و از صدای خودش لذت ببره حالا میخواد توی دستشویی و حمام باشه یا میخواد توی لیوان و پارچ و قابلمه باشه یا شاید هم توی ماشین!!


این روزها عشق مامان عاشق بازیه و دوست داره بدوه و هیجانی بشه حالا میخواد دنبال کردن گربه باشه یا شاید هم دنبال یه پسر ناآشنا توی پارک و یا دنبال دخترعمو و پسرعمه اش توی محوطه و یا ... دنبال گنجشکک کوچولوی بالای درخت!!

 

http://artin1389.persiangig.com/mah23davedan.jpg

 

راستی نامزدی عمه عادله و آقا میثم رو هم تبریک میگیم

 

 

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)