آرتین خان خان ایرانآرتین خان خان ایران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرتین خان خان ایران

34 ماهگی آرتین خان و مهدکودک

1392/2/18 21:41
نویسنده : سما
2,077 بازدید
اشتراک گذاری

34 ماه از زندگی آرتین جونم میگذره و خوشحالم که پسر مهربونی دارم تا تمام وقتم رو براش بذارم و خوشحال تر از اون اینه که میبینم چه بزرگ شده این خان پسر ما. از الان دلم برای این روزها تنگ میشه

عسل خونه ما از اول اردیبهشت 92 راهی مهدکودک شد 

http://artin1389.persiangig.com/9221.jpg

این روزها کار آرتین شده شیرین زبونی و کار ما هم قربون و صدقش رفتن

آخ که شنیدن کلمات قلمبه سلمبه از زبون بچه ها چقدر شیرینه ....

اول از همه تیکه کلام آرتین خان رو بگم که تیکه کلام همه آشنایان شده: آخه چلا ؟؟؟

چند وقت پیش میگم: آرتین بیا بخوابیم صبح بشه بریم مهدکودک. آرتین میگه: مامان سما ... نه ... نخوابیم ... خودش صبح میشه (خووب راست میگه دیگه بچه ....)

هوا ابری شده بود اومده میگه: سماجون ابل (اول) تالیک میشه هوا ... بعدن بالون میاد. آلا (حالا) درو ببند باد میاد میره تو گوشم ملیض میشم!!

دیشب میگم میشه اول بری کنترل رو برام بیاری بعد بازی کنی. میگه : آدده!! هفا چیه ؟... میشه!!!

بهمن میگه آرتین چه نقاشی قشنگی کشیدی. میگه: بعمن ببین دالم دلس میخونم ... حال کردی؟؟؟

اومده با ناراحتی میگه : دست تو خیلی نالاحتم !!! آخه بلام موبال نخلیدی؟!!

گفتم آرتین اسباب بازی هاتو سریع جمع کن دارم عصبانی میشما. با خونسردی تکیه داده به دیوار میگه: حالتو میگیلماااا !!!

این روزها زندگی برامون نذاشته صبح تا شب شب تا صبح فقط کارتون اونم فقط و فقط و فقط گربه کارتون!!!! (این اسمیه که خودش روش گذاشته هر چی میگم تام و جری میگه گربه کارتون) البته منم خودم خیلی دوست دارم اما بدآموزی زیاد توش داره دیروز اومده میگه مامان من میرم بالای میز از اون بالا ظرفا رو میندازم ... تو مثه گربه بدو تند تند جمع کن تا نخورن زمین!!!!!

شبا موقع خواب تازه چونه ش گرم میشه بعد از خوندن 3-4 تا کتاب داستان تازه شروع میکنه به توضیح دادن درباره امروز که چه کارها کرده و چه کارهایی خنده دار بوده و چراغها رو هم که خاموش میکنیم شروع میکنه به برنامه ریزی فردا بخوابیم صبح بریم مگوزه (مغازه) باکیده (بادکنک) بخریم بعد بلیم وورووشگاه برات کیپ بخرم (برای من!) بعد بلیم کباب بخلیم . چشاش رو گرد میکنه و با تعجب میگه بسیتا (بستنتی) یادت نره سماااا

میخواستیم بریم بیرون حواسم نبود دو تا جوراب براش آوردم با گوشه چشمش منو نگاه میکنه و میگه : سماجوون دیدی حواس تو نبود!!!

امکان نداره چیزی رو از کسی بگیره و مرسی نگه (فدای پسر فهمیدم! عین این مامانای بی جنبه)

چند روزه هم یاد گرفته هی میگه این مال منه ... این مال شماااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ALI
18 اردیبهشت 92 19:24
سلام خوبی؟ داشتم رد می شدم دیدم وبلاگ زیبایی داری گفتم پیشنهاد بدم که شما سایت منو لینک کن و خبر بده من هم شما رو در وبلاگ خودم لینک بزنم وبلاگ من : http://ative.blogfa.com/ سایت من :www.wavesoft.ir با تشکر فراوان
مامان زهرا
18 اردیبهشت 92 21:04
خاله جون چقدر خوشگل حرف میزنی قربونت برم
مامان آرتین (الهه)
19 اردیبهشت 92 0:33
سلام عزیزم. خوبی؟ خییییلی دلتنگتون بودم چه خوب شد اومدین هزار ماشالا واسه خودت مرد شدی
maman ashkan
19 اردیبهشت 92 11:36
Kheili bamaze harf mizane. Ghorbonesh beram .. rasti sama joon sabr kardi ta se salesh beshae bad bezari mahd?
مامان ماني جون
26 اردیبهشت 92 12:13
اي جانم كه ميخواد حالتو بگيره حالا هي قربون صدقه اش برو ببوسش شيرين عسلو
نانی
28 اردیبهشت 92 11:02
آخی ایشااله به سلامتی. منم خیلی وقته تصمیم دارم مانی رو بذارم مهد اما هنوز راضی نشدم
مريم مامان آريا
28 اردیبهشت 92 13:23
اين عسل خونتون خيلي خوردني شده ها چه بامزه حرف ميزنه. اي جان سما جون اگه سرکار نميري ديگه صبح ها آرتين جون نيست پس بهانه نيار و زود به زود آپ کن باشه دختر خوب
نسیم-مامان آرتین
8 خرداد 92 8:27
ای جونم چه پسر ناز وخوش زبونی دارید خدا براتون نگهش داره
مامان رها
11 خرداد 92 18:06
سلام سما جون خیلی وقت بود دنبالتون میگشتم ولی متاسفانه آدرستون رو گم کرده بودم خیلی خوشحال شدم وقتی عکس آرتین جون رو دیدم هزار ماشاالله خیلی بزرگ شده
زهره مامان عرفان خان
18 خرداد 92 15:55
سلام بر آرتین جون و مامان گلش ... مرد شدنت مبارک عزیزم براتون بهترینهاروز آرزو میکنم عزیزای دل
maman ashkan
19 خرداد 92 11:59
Ma bi sabrane montazere post jadid hastim maman sama
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 خرداد 92 8:07
بابا خیلی این پسرمون شیرین زبون شده. ببوسشششش
الهه مامان یسنا
27 خرداد 92 15:20
عزیزمممم. چقدر اینروزاتون شبیه این روزای ماست!!! همینطور این شبهاتون و حرف زدنها و برنامه ریزی کردنها مامان سما حالتو میگیلما اگه نیای به ما سل بزنی؟؟؟!!!!
مامان اشکان
31 خرداد 92 14:59
بزرگ مرد کوچک یک هفته مونده به تولدت.... چون ممکنه به اینترنت دسترسی نداشته باشم از الان تولدتو بهت تبریک میگم عزیم ایشالله دامادیت
مريم مامان آريا
3 تیر 92 17:48
بيصبرانه منتظر تولد آرتين کوچولومون هستيم سما جونم عکس يادت نره که دلم خيل براي آرتينم تنگ شده ممنون به ما سر زدي از الان پيشاپيش تولدت مبارک آرتين جونم
عرفان خان و مامان زهره
8 تیر 92 2:12
سلام آرتین خان تولدت مبارک عزیزدلم
زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 4:21
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامانی طهورا
8 تیر 92 8:20
گل پسر قند عسل تولدت مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 تیر 92 8:53
آرتین خان تولد سه سالگیت مبارک الهی سالیان سال زیر سایه پدر و مادرت با شادی زندگی کنی
ارلا
9 تیر 92 22:13
سلاممممممممممم وب جالبی داری خوشحال میشم به من سر بزنی وبا هم بیشتر اشنا بشیم و انتقاد یا هر پیشنهادی که داشتی درباره ی بلاگم به من بگی خوشحال میشم دوستممممممممممممم
مثل هیچکس
4 مهر 92 13:23
ماشالا چقدر شیرین زبونه .خدا حفظش کنه