آرتین خان خان ایرانآرتین خان خان ایران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرتین خان خان ایران

واکسن 18 ماهگی/ سه دندان دیگر

1391/1/19 20:12
نویسنده : سما
2,155 بازدید
اشتراک گذاری

هشتم دی نود واکسن ۱۸ ماهگی آرتین خان رو زدیم

مینویسم که یادم نره:

ساعت ۱۰ صبح واکسنت رو زدیم دکترت گفت نیازی به کمبرس گرم نیست و فقط اگه ورم و یا قرمز شد کمبرس سرد کنم که خداروشکر چنین اتفاقی نیافتاد و کلا کمبرس نکردیم. وقتی اومدیم خونه ۳ ساعتی بازی کردی و عین خیالت نبود اما همین که خوابیدی و بیدار شدی هم یه کمی تب خفیف کردی و هم بای نازنینت رو نمیتونستی تکون بدی استامینوفن بهت دادم و سعی کردم با بازی تاتی تاتی هم سرت رو گرم کنم و هم به راه رفتن تشویق. یک ربع بعدش عین فرفره تو خونه میچرخیدی. اما نصف شب تبت بیشتر شد و باشویه ات کردم و همین آب بازی باعث شد خواب از سرت ببره و نشستیم به بازی کردن و منم وقت رو غنیمت دونستم و غذا برات داذغ کردم و خوردی و بعدش هم میوه و خلاصه تا ساعت ۵ بیدار بودیم . فردا صبحش هم کمی بات اذیتت میکرد اما بوست کلفتی میکردی و دنبال بازی بودی

دوستت دارم عزیزم با این حساب تا این موقع دربرابر مریضی هایی چون فلج اطفال دیفتری کزاز سیاه سرفه و سرخک و سرخجه و اوریون مقاوم شدی عسلی مامان میبوسمت خداروشکر واکسن بعدی رفت تا 6 سالگی. این عکس هم نمایی از آرتین خان بعد از واکسن


http://artin1389.persiangig.com/vaksan18mahartin.jpg



------


در طی یک ماه گذشته سه عدد دندان سفید و زیبا جوونه زدن

قول میدم اگه تونستم حلق آرتین خان رو باز نگه دارم عکس این دندونارو بذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)