آرتین خان خان ایرانآرتین خان خان ایران، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

آرتین خان خان ایران

پایان 19 ماهگی/ در بستر طبابت یکی تو یکی من

1391/1/19 20:12
نویسنده : سما
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

اهل تهرانم

حالمان خوب نیست

تکه جایی دارم. بهره هوشی. سر سوزن اینترنت بی سرعتی

پسری دارم بهتر از برگ کتاب

دوستانی بهتر از آب روان

و خدایی و ندایی که در این نزدیکی ست

لای این شب بوها پای آن کاج بلند

فریاد میزند دالی

سما

 

در بستر طبابت یکی من سرفه میزنم یکی آرتین خان
 

در غیبت کبری ما ایام به کام بود  و اخبار داغ  ... چرا که با بالا گرفتن قیمت ارز و سکه در بازار ایران تب ویروسی من و آرتین خان هم بالا گرفت و با افت فشار ارزشی ریال در جدول آمار فشار ما هم به سقوط نائل شد.

 

همانا که با پررنگ تر شدن حجم پارازیت ها مقاومت مردمان بیشتر شد و ویروس های محترم هم سروکله شان پررنگ تر و بدن مادر و پسر در گیر و دار دفاع مقاوم.

 

مطالب نه سیاسی اند نه اقتصادی نه اجتماعی بلکه از دید پزشکی بنگرید که تن ما به هیچ یک از گزینه های بالا نیالوده است!

 

تب سه روزه آرتین خان و چشم و هم چشمی در عطسه و سرفه بالا گرفته و دارو و دوا هم مثل تصمیمات اتخاذ شده بی اثر!

 

البته با تدابیر امنیتی ای که اعتماد به نفسمان چاره جویی کرده است همچنان بدن مادر و پسر مقاومت میکنند ولیکن مریضی دیر علاج محکم تر از همیشه ایستاده و می گویند هیچ یک از این تحریم های غذایی! هیچ تاثیری نداشته و البته هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند بکند الا ما!!

 

در این کشاکش ... سه روز کامل بی وقفه شیر خوردن آرتین خان بسی دردناک و پس از آن لب به شیر نزدن ایشون عذابی مهلک تر

 

حال جمیعا مشغول دعا باشین شاید این جمعه بیاییم با هم!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)