آرتین خان خان ایرانآرتین خان خان ایران، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرتین خان خان ایران

8 ماه و 10 روزگی/ بزرگترین و کوچکترین زیرپوش

1389/12/18 17:55
نویسنده : سما
2,223 بازدید
اشتراک گذاری

کوچکترین سایز زیرپوش واسه پسر 

بزرگترین سایز زیرپوش واسه پدر

-----------------

آرتین عزیز ما 8 ماه و 10 روزگیش رو تموم کرده

اینم عکس ایشون حین گاز گرفتن و لذت بردن از مورچه ای که خاله نانا واسه ولنتاین براش خریده بود (آخه پسرم عشق خاله ناناست!!!!)


این روزها راه به راه دددد میگه گ گ میکنه و 2 روزه که یاد گرفته دیس دیس میگه و تووووووف هم میگه البته یه کمی از آب دهان مبارکشون رو هم روی لبشون نگه میدارن!!

تحرکش هم خیلی زیاد شده دیگه توی بغل آروم و قرار نداره و وقتی هم میخوایم بذاریمش توی روروئکش پاهاش رو سیخ میکنه و جیغ میزنه که همچنان باهاش بازی کنیم و نره تو روروئک! فکر کنم با این اوصاف تا عید مثل فرفره چهاردست و پا بره!

با غریبه ها غریبی میکنه و هر کی از در بخواد بره بیرون پشت سرش گریه میکنه.

ماست رو خیلی دوست داره- از امروز هم بهش سرلاک گندم و موز دادم

خداروشکر دیگه با قطره آهن البته فقط از نوع خارجیش (ویتان) مشکلی نداره و خوب میخوره

زرنگ هم شده آخه اگه گوشت سوپش گوسفندی باشه با لذت میخوره اما اگه بخوام توش گوشت مرغ یا هر نوع گوشت دیگه ای بریزم نمیخوره!

به سفارش مریم جون مامان سیاوش خان تخم مرغ رو توی سوپش ریختم اما از اونجایی که آرتین خان از هوش سرشاری! برخورداره!!!! نخورد!!! از دست این جقله بچه!

 کم کم عید داره از راه میرسه و مامان سما به جای خونه تکونی و تر و تمیز کاری همش این روزها در تب و تاب خرید کردنه!!! طفلکی بهمن خان که بچه بغل دنبال این مامان سما از این مغازه به اون مغازه میاد

راستی 2 روز پیش رفتیم واسه نی نی عمه آذر سیسمونی خریدیم اما از اونجایی که هیچ رنگی زیباتر و ست تر از طوسی-قرمز نیافتیم وسیله هایی رو خریدیم که با وسایل آرتین خان ست شده!

بلوند کردن موهای مامان سما به سفارش دکتر آرتین خان (به خاطر شیر خوردن  ایشون) منتفی شد!

ضمنا ببخشید که مامان سما از این شاخه به اون شاخه میپره ها آخه بابا بهمن گفته اگه تا یک ربع دیگه آماده شدی میریم خرید وگرنه خیلی خستم!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان حسین
18 اسفند 89 19:37
سلام.وای من این ارتین خان را خیلی دوست دارم.وبلاگش را هم خیلی دوست دارم.
مامان شنتيا
19 اسفند 89 9:03
سلام مامان سما آرتين و شنتيا كاراشون خيلي بهم شبيه منم قطره ويتان به شنتيا ميدادم ولي دكترش گفت آهنش كمه الان قطره پرومد بهش ميدم.براي خان بانمك و دوست داشتني اسفند دود كن
مهرنگار
19 اسفند 89 10:42
خدا قربونش برم چقدر بانمکه پسملت. چقدر ايده ات در باره زيرپوشها جالب بود. راستي پسر من دو هفته است چهاردست و پا ميره ولي هنوز دندون درنياورده. تا زماني که يادنگرفته راحتي وگرنه بايد مثل ما جلوي آشپزخونه و مبلها و ميز ناهارخوري رو با پشتي محاصره کني. واي داره ميره سرشو بزنه به تختش وايييي
زينب عشق مامان و بابا
19 اسفند 89 10:45
ممنون كه تشريف آوردين وب زينب ما پسر گلتون رو ببوسيد بازم به سر بزنيد
مهرنگار
19 اسفند 89 11:45
بازم سلام سما جون مامانم از يزد برام يه زودپز کوچولو خريده که خيلي کارمو راحت کرده خواستي بگو عيدي رفتم برات بگيرم. راستي تقويمو چيکار کردي؟ نمي دونم عکساشو بدم عکس پرينت صرف ميکنه يانه. اگه فوتوشاپ بلد بودم شايد يه جايي براي چاپش پيدا مي کردم. شما دادي عکس پرينت
مامان زهرا نازنازی
19 اسفند 89 16:40
مقایسه خیلی بامزه ای بود
مهرنگار
20 اسفند 89 19:28
سما جون ممنونم مي خوام چندتا عکس از آريا بگيرم براي تقويم با فوتوشاپ درست کنم. فکر کنم اگه صفحه اي 1200 ميگيره به صرفه تر باشه بدم عکس پرينت اونجا تقويمي 2500 ميشه. ما ايشالله عيد ميريم يزد. يه دونه برات ميگيرم البته اگه حتما مي خواي؟ آرتين گلو ببوس
مریم
20 اسفند 89 20:43
ای جانم از این جقله بچه . عجب زبله هااااااا !!!! ای سما جان ، تازه اول راهیم . تا اینا بخوان بزرگ بشن ، ما به سلامتی فرتوت خواهیم گشت !!
ساناز
21 اسفند 89 23:15
مریم
22 اسفند 89 19:47
ای پسر خوشمل و ناز ، عید مامان سما را اذیت نکنی ها . نگذاشتی خوشگل بکنه که . بچه تخم مرغت را بخور بگو چشم
مهرنگار
24 اسفند 89 13:26
مامان سما چرا نمياي وبلاگو آرتينمو به روز کني. عزيزم ميشه لطفا اون تقويمي که براي آرتين درست کردي رو بگي از کجا گرفتي. من دنبال تقويم يک صفحه اي هستم اما پيدا نمي کنم.
آرام
24 اسفند 89 17:17
سلام به سما خانم عزیز و آرتین ناز و مامانی وبلاگ خیلی قشنگی دارین امیدوارم سالی پر از شادی و برکت همراه همسر و پسر تون داشته باشین. من هنوز نی نی ندارم اما ایده جالبی بهم دادید راستی کی وقت میکنید آپ کنید با این همه مشغله؟؟!!
مامان رزی
25 اسفند 89 9:51
سلام دوست خوبم پیشاپیش سال نو را به شما و خانواده محترمت تبریک می گویم و در سال جدید برایت بهترین ها را آرزومندم.